Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN
Analizy
Analiza Mediów Społecznościowych
Otrzymają Państwo podsumowanie tego, w jaki sposób Państwa marka, produkt, konkurencja, czy najważniejsze dla firmy lub branży zagadnienia są omawiane w mediach społecznościowych, na blogach i forach dyskusyjnych.
W jaki sposób Państwa marka, produkt, czy konkurencja radzą sobie w mediach społecznościowych?
Niezależnie od tego, czy w swoich działaniach komunikacyjnych wykorzystują Państwo media społecznościowe, czy wybierają Państwo inne kanały, analiza sieci społecznościowych dostarczy wartościowej wiedzy. Otrzymają Państwo wykaz opinii, poglądów i emocji odbiorców w odniesieniu do marki, w ramach codziennej komunikacji interpersonalnej użytkowników. Państwa firma, produkty, usługi lub doświadczenie klienta może być komentowane w internecie, nawet jeśli nie dysponują Państwo swoim własnym profilem w sieciach społecznościowych. Co więcej, niektórzy z konkurentów mogą wykorzystywać narzędzia social media bardzo intensywnie. Warto zatem sprawdzić, jakie są rezultaty takich działań. Jeśli aktywnie komunikują sie Państwo w sieciach społecznościowych, informacja o skuteczności tych aktywności i odbiorze w mediach będzie niezwykle istotna. Media społecznościowe są analizowane przez zespół profesjonalnych analityków, a przygotowywane przez nich raporty dają odpowiedzi na wiele kluczowych pytań.
Korzyści z Analizy Mediów Społecznościowych:
- Indywidualne podejście i elastyczność w pełni dostosowane do potrzeb klientów
- Dane precyzyjnie opracowane przez nasz doświadczony zespół analityków z wykorzystaniem nowoczesnych metod analitycznych
- Spełnianie rygorystycznych norm jakości opracowanych przez międzynarodowe organizacje branżowe, których członkiem jest NEWTON Media, w tym w szczególności AMEC (Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji)
Kwestie, w których Analizy Mediów Społeczniościowych mogą być przydatne:
Sieci społecznościowe podobnie jak media, jednocześnie wyrażają opinie klientów, jak i wpływają na nią. Kanały social media biorą udział w tworzeniu wizerunku publicznego, przekształcając poszczególne tematy związane z marką w nowe wątki, których kierunek często jest trudny do przewidzenia. Analiza tych wątków może rzucić nowe światło na wyniki analizy mediów klasycznych, ukazując nieoczekiwane połączenia zagadnień, ujawniają nowe trendy, szanse, czy zagrożenia. Takie rozeznanie może być przydatne w odpowiedzi na pytania w następujących grupach tematycznych:
Sukces komunikacji w mediach społecznościowych
W jakich mediach społecznościowych są Państwo aktywni i jaka jest efektywność tych działań? W jaki sposób reagują odbiorcy na publikowane przez Państwa treści?
Relacja użytkowników z marką, produktem czy usługą
W jaki sposób Państwa produkt, marka, kampania albo nowy spot reklamowy odbierane są przez konsumentów? Co lubią i co o nich myślą? Jakimi wrażeniami i doświadczeniami dzielą się z innymi użytkownikami?
Działania komunikacyjne konkurencji
W czym Państwa konkurenci są lepsi w odniesieniu do sieci społecznościowych? Jaki jest odbiór ich produktów i usług? Jakie są rezultaty porównań Państwa z konkurencją?
Główne wątki w mediach społecznościowych
Jaki temat jest szczególnie istotny dla rozwoju Państwa biznesu? Może to być zagadnienie związane z ryzykiem lub szansą na sukces dla Państwa firmy. W którym miejscu, jak często i w jakim kontekście Państwa firma, marka są wymieniane w kanałach social media?
Rola liderów
Kim są najbardziej aktywni i wpływowi komentatorzy w kanałach social media? Kim są Państwa zwolennicy, a kim oponenci? Czy są zgodni między sobą, czy też nie?
Rozwój wątków w mediach społecznościowych i tradycyjnych
Czy istotny dla Państwa temat „wyciekł“ do mediów tradycyjnych i społecznościowych? Czy przeszedł przez te media równolegle? Jakie są różnice w przekazach danego tematu w tych mediach?
Monitorowane źródła
- Google+
- YouTube
- Fora dyskyusyjne
- blogi
- komentarze pod artykułami
Formularz kontaktowy
NEWTON Media
NEWTON Media Sp. z o.o.
CIC Warsaw / Varso Place
ul. Chmielna 73
00-801 Warszawa
T: +48 22 718 33 35
E-mail: sales@newtonmedia.pl
-
Rapport medialny na temat The World Games 2017. Polskim sportowcom startującym w The World Games 2017 - Wrocław życzymy samych sukcesów!
21. 7. 2017 -
Spotykamy się dziś z przedsiębiorcami zrzeszonymi w Polsko-Niemieckiej Izbie Gosp. Działamy w końcu w całej CEE. https://t.co/8LiFI1Ra2J
12. 9. 2016
-
Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...
27. 5. 2017
-
NEWTON Media Sp. z o.o.
CIC Warsaw / Varso Place jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…