NEWTON MEDIA Z FUNDACJĄ CSR

NEWTON MEDIA Z FUNDACJĄ CSR
4. 2. 2015

W poniedziałek, 9 lutego 2015 roku w Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre odbędzie się 
12. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (FCSR). Tradycyjnie na gali spotkają się prezesi i kadra zarządzająca międzynarodowych korporacji, a także przedstawiciele organizacji, które czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce. NEWTON Media odpowiada za obsługę medialną Gali.

- Po raz kolejny organizujemy Galę Dinner Dance, aby podziękować firmom, członkom Fundacji, 
za ich zaangażowanie, wielkie serca i pomoc skierowaną do dzieci, którymi się opiekujemy – powiedziała Natalia Marciniak, dyrektor Fundacji CSR. – Cieszymy się, że w świecie biznesu nadal jest miejsce
na pomoc tym najbardziej potrzebującym
– dodała Natalia Marciniak.

Podczas Gali firmie NEWTON Media przyznany zostanie oficjalny tytuł członka Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i wręczony tzw. Golden Seal of Approval, znak uznania dla tych podmiotów, którym idea promowania społecznej odpowiedzialności biznesu jest szczególnie bliska.  

Obecność na 12. Charytatywnym Balu potwierdzili przedstawiciele następujących firm, m.in.: Wojciech Król, prezes zarządu Colgate-Palmolive, Erwin Verhoog, Dyrektor Generalny Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre, Olgierd Danielewicz, prezes KFC Brand (Amrest), George Athanassiou, dyrektor Alitalia w Polsce, Zbigniew Cylny, prezes zarządu SCM, Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający na region Europy Środkowo-Wschodniej w Ghelamco, Żaneta Berus, prezes EXPO XXI.

Głównymi bohaterami wieczoru są dzieci, podopieczni Fundacji CSR. Spośród wszystkich tych, 
do których trafia pomoc FCSR, wybrano grupę młodych wykonawców, która zaprezentuje specjalnie przygotowany występ muzyczno-taneczny. Dodatkowo - wyjątkowo na ten wieczór
- w przygotowanie balu oraz obsługę gości włączą się pracownicy wszystkich działów hotelu Hilton Warsaw, łącznie z kadrą kierowniczą i Dyrektorem Generalnym na czele.

Udział w Gali jest płatny, a całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na prowadzenie i rozwój dwóch głównych projektów prowadzonych przez Fundację: programu 
Hot-Meal-a-Day, który zapewnia posiłki blisko 2 tys. niedożywionych uczniów w 10 szkołach podstawowych i gimnazjalnych w północno-zachodniej Polsce oraz programu edukacyjno-językowego, dzięki któremu dzieci uczą się języka angielskiego oraz biorą udział w wymianach kulturowych. 

Foundation for Corporate Social Responsibility zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu wartości etycznych, wspieraniu lokalnych społeczności oraz środowiska naturalnego. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa przez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność.  

Członkiem Fundacji może zostać każda firma, która zainteresowana jest promowaniem idei korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Informacje o tym, w jaki sposób włączyć się w działania organizacji znajdują się na stronie: www.fcsr.pl

Więcej wiadomości

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.