NEWTON MEDIA W NOWEJ ODSŁONIE

NEWTON MEDIA W NOWEJ ODSŁONIE
3. 2. 2015

W 2015 roku NEWTON Media obchodzi dwudziestolecie swojego istnienia. Ten ważny jubileusz firma będzie świętować z nowym wizerunkiem, który symbolizuje nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej i nowy logotyp, ale przede wszystkim zwiększenie zakresu dotychczas oferowanych usług.

- Wdrożenie nowych rozwiązań to naturalny proces związany z integrowaniem wszystkich spółek należących do NEWTON Media Group – powiedziała Magdalena Horańska, prezes NEWTON Media Sp. z o.o. – Z większą mocą i potężniejszymi możliwościami podkreślamy obecność na dobrze znanym nam rynku, na którym liczy się dostęp do informacji i możliwość jej wykorzystania – dodała Magdalena Horańska. 

Nowe logo, zaprojektowane przez zespół kreatywny Dynamo Design, nawiązuje do podstawowych produktów oferowanych przez NEWTON Media. Symbol zmieniających się figur oddaje złożoność usług i indywidualne podejście do klienta, jest odniesieniem do innowacyjności, technologii, wiedzy i profesjonalizmu.

- Zmiany, które możemy obserwować są wynikiem naszej determinacji. Dziś nie wystarczy jedynie monitorować danych, trzeba łączyć informacje z różnych źródeł, analizować je i przetwarzać na bieżąco – powiedziała Petra Mašinová, CEO NEWTON Media. – W 2015 roku wkraczamy na nową drogę oferując kompleksowe usługi „szyte na miarę“ – dodała Petra Mašinová.

W ślad za zmianami dotyczącymi wizualizacji idą zmiany związane z wdrożeniem nowych funkcjonalności na platformie monitoringu mediów. Dzięki nim użytkownicy będą mogli w jeszcze większym stopniu zarządzać i analizować wyniki przeglądu mediów, a także wykorzystywać otrzymane informacje do własnych potrzeb.

Odpowiedzią na zwiększenie ilości danych pojawiających się na rynku mediów jest rozwój usług mających na celu nie tylko ich monitorowanie, analizę i ocenę, ale także doradztwo strategiczne i wdrażanie zaleceń dotyczących działań komunikacyjnych. W tym celu wdrażając nowe rozwiązania skupiliśmy nasze produkty wokół czterech podstawowych usług tworzących logiczny łańcuch: monitoring –analiza–rekomendacje–realizacja.

Więcej wiadomości

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.