Analizy

Analiza Mediów Społecznościowych

Otrzymają Państwo podsumowanie tego, w jaki sposób Państwa marka, produkt, konkurencja, czy najważniejsze dla firmy lub branży zagadnienia są omawiane w mediach społecznościowych, na blogach i forach dyskusyjnych.

W jaki sposób Państwa marka, produkt, czy konkurencja radzą sobie w mediach społecznościowych?

Niezależnie od tego, czy w swoich działaniach komunikacyjnych wykorzystują Państwo media społecznościowe, czy wybierają Państwo inne kanały, analiza sieci społecznościowych dostarczy wartościowej wiedzy. Otrzymają Państwo wykaz opinii, poglądów i emocji odbiorców w odniesieniu do marki, w ramach codziennej komunikacji interpersonalnej użytkowników. Państwa firma, produkty, usługi lub doświadczenie klienta może być komentowane w internecie, nawet jeśli nie dysponują Państwo swoim własnym profilem w sieciach społecznościowych. Co więcej, niektórzy z konkurentów mogą wykorzystywać narzędzia social media bardzo intensywnie. Warto zatem sprawdzić, jakie są rezultaty takich działań. Jeśli aktywnie komunikują sie Państwo w sieciach społecznościowych, informacja o skuteczności tych aktywności i odbiorze w mediach będzie niezwykle istotna. Media społecznościowe są analizowane przez zespół profesjonalnych analityków, a przygotowywane przez nich raporty dają odpowiedzi na wiele kluczowych pytań.

Zamów usługę

Korzyści z Analizy Mediów Społecznościowych:

  • Indywidualne podejście i elastyczność w pełni dostosowane do potrzeb klientów
  • Dane precyzyjnie opracowane przez nasz doświadczony zespół analityków z wykorzystaniem nowoczesnych metod analitycznych
  • Spełnianie rygorystycznych norm jakości opracowanych przez międzynarodowe organizacje branżowe, których członkiem jest NEWTON Media, w tym w szczególności AMEC (Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji)

Kwestie, w których Analizy Mediów Społeczniościowych mogą być przydatne:

Sieci społecznościowe podobnie jak media, jednocześnie wyrażają opinie klientów, jak i wpływają na nią. Kanały social media biorą udział w tworzeniu wizerunku publicznego, przekształcając poszczególne tematy związane z marką w nowe wątki, których kierunek często jest trudny do przewidzenia. Analiza tych wątków może rzucić nowe światło na wyniki analizy mediów klasycznych, ukazując nieoczekiwane połączenia zagadnień, ujawniają nowe trendy, szanse, czy zagrożenia. Takie rozeznanie może być przydatne w odpowiedzi na pytania w następujących grupach tematycznych:

Sukces komunikacji w mediach społecznościowych

W jakich mediach społecznościowych są Państwo aktywni i jaka jest efektywność tych działań? W jaki sposób reagują odbiorcy na publikowane przez Państwa treści?

Relacja użytkowników z marką, produktem czy usługą

W jaki sposób Państwa produkt, marka, kampania albo nowy spot reklamowy odbierane są przez konsumentów? Co lubią i co o nich myślą? Jakimi wrażeniami i doświadczeniami dzielą się z innymi użytkownikami?

Działania komunikacyjne konkurencji

W czym Państwa konkurenci są lepsi w odniesieniu do sieci społecznościowych? Jaki jest odbiór ich produktów i usług? Jakie są rezultaty porównań Państwa z konkurencją?

Główne wątki w mediach społecznościowych

Jaki temat jest szczególnie istotny dla rozwoju Państwa biznesu? Może to być zagadnienie związane z ryzykiem lub szansą na sukces dla Państwa firmy. W którym miejscu, jak często i w jakim kontekście Państwa firma, marka są wymieniane w kanałach social media?

Rola liderów

Kim są najbardziej aktywni i wpływowi komentatorzy w kanałach social media? Kim są Państwa zwolennicy, a kim oponenci? Czy są zgodni między sobą, czy też nie?

Rozwój wątków w mediach społecznościowych i tradycyjnych

Czy istotny dla Państwa temat „wyciekł“ do mediów tradycyjnych i społecznościowych? Czy przeszedł przez te media równolegle? Jakie są różnice w przekazach danego tematu w tych mediach?

Monitorowane źródła

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
  • YouTube
  • Fora dyskyusyjne
  • blogi
  • komentarze pod artykułami


Formularz kontaktowy

:
:
:
:
:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia (monitoringu prasy i analizy danych), zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz 883). Zostałem poinformowany o prawie dostępu do dotyczących mnie danych osobowych oraz o prawie do ich poprawienia. Dane osobowe, które przekazuję, są przekazywane dobrowolnie - ich przekazanie nie jest podyktowane żadnym obowiązkiem wynikającym z prawa.
Zgadzam się na otrzymywanie informacji
Zgadzam się na otrzymywanie informacji handlowych pocztą elektroniczną na podany powyżej adres e-mail od firmy NEWTON Media Sp. z o.o., zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002 r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).
Captcha:

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.