Analizy

Analiza Mediów

Otrzymają Państwo podsumownie zawartości treści medialnych o danej marce, produkcie, usłudze, czy ambasadorach firmy, którzy w swoim środowisku kształtują opinię na temat Państwa marki.

Wyznacz swój “obszar medialny” z zespołem analityków NEWTON Media

Monitoring mediów dostarcza ogromną liczbę danych. Co w takim razie mówią te informacje o Państwa firmie, jej aktywnościach komunikacyjnych, działaniach konkurencji, czy trendach na rynku? Odpowiedzi na to i wiele innych pytań odnoszących się do mediów mogą udzielić analizy danych medialnych.

Korzystając z nowoczesnych metod analitycznych, zespół analityków NEWTON Media przedstawi ukryte powiązania między poszczególnymi faktami ujętymi w wybranych mediach, zilustruje ważne trendy poprzez odpowiednio dobrane wykresy i zwróci uwagę na potencjalne możliwości i ewentualne zagrożenia. Taka wiedza może w znacznym stopniu przyczynić się do rozwoju Państwa firmy, stać się elementem przewagi konkurencyjnej lub pomóc w lepszym realizowaniu celów biznesowych.

Zamów usługę

Korzyści z Analiz Medialnych:

  • Indywidualne podejście i elastyczność dostosowane do potrzeb klienta.
  • Wybór częstotliwości wykonywania usługi od jednorazowych raportów do regularnych analiz: miesięcznych, kwartalnych, przygotowywanych dwa razy do roku, czy też rocznych.
  • Precyzyjnie i profesjonalnie przetworzone informacje medialne przygotowane przez nasz doświadczony zespół analityków z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi analitycznych.
  • Spełnianie rygorystycznych norm jakości opracowanych przez międzynarodowe organizacje branżowe, których członkiem jest NEWTON Media, w tym w szczególności AMEC (Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji).

Kwestie, w których Analizy Medialne mogą być pomocne:

Aby zapewnić Państwu lepszy wgląd w to, na jakie pytania mogą odpowiedzieć Analizy Mediów, przygotowaliśmy przegląd zagadnień najczęściej poruszanych przez naszych klientów.

Wizerunek firmy i jej konkurencji w mediach

Jaki jest wizerunek medialny firmy? Jakie miejsca w mediach zajmuje Państwa marka? Jak jest oceniana? Jak kształtuje się jej sytuacja na tle konkurencji?

Obecność kluczowych tematów w mediach

Jakie są główne tematy związane z Państwa branżą i w jaki sposób ewaluują? Jakie zagadnienia są ważne dla rozwoju Państwa firmy? Może to być obszar, który związany jest z potencjalnym zagrożeniem lub szansą dla Państwa. Jakie tematy w ogóle nie są brane pod uwagę zarówno przez Państwa firmę, jak i przez konkurencyjne podmioty? Jaki jest punkt widzenia kluczowych postaci na rynku - polityków, ekspertów, podmiotów regulacyjnych, a także opinii publicznej na tematy, które Państwo śledzą? Czy te poglądy są jednolite, czy rozbieżne?

Skutki działań komunikacyjnych firmy w przestrzeni medialnej

Jaki jest obraz medialny Państwa aktywności związany z poszczególnymi działaniami komunikacyjnymi i PR lub konkretną kampanią reklamową? Jak na Państwa przekazy reagują poszczególne media, które z nich te informacje ignorują?

Zasięg mediów w segmencie biznesowym

Jaka jest specyfika rynku, na którym funkcjonuje Państwa firma? Jaki jest zakres opinii dotyczących monitorowanego segmentu, produktu lub marki? Czy jakieś istotne trendy rynkowe powinny być obserwowane w określonym dla Państwa czasie? Jeśli tak, to które?

Aktywności komunikacyjne w odniesieniu do liderów opinii

Jakie osoby mają wpływ na opinię publiczną? Jakie poglądy prezentują, co piszą, jak często wyrażają swoje zdanie i z jakim odbiorem spotykają się ich komentarze?

Rozwinięcie wątków w mediach i sieciach społecznościowych

Czy istotny dla Państwa temat „wyciekł“ do mediów tradycyjnych i społecznościowych? Czy przeszedł przez te media równolegle? Jakie są różnice w przekazach danego tematu w tych mediach?



Formularz kontaktowy

:
:
:
:
:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia (monitoringu prasy i analizy danych), zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz 883). Zostałem poinformowany o prawie dostępu do dotyczących mnie danych osobowych oraz o prawie do ich poprawienia. Dane osobowe, które przekazuję, są przekazywane dobrowolnie - ich przekazanie nie jest podyktowane żadnym obowiązkiem wynikającym z prawa.
Zgadzam się na otrzymywanie informacji
Zgadzam się na otrzymywanie informacji handlowych pocztą elektroniczną na podany powyżej adres e-mail od firmy NEWTON Media Sp. z o.o., zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002 r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).
Captcha:

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.