NEWTON Media wygrało w dwóch kategoriach na AMEC Awards 2017

NEWTON Media wygrało w dwóch kategoriach na AMEC Awards 2017
19. 5. 2017

Na ceremonii rozdania nagród AMEC Awards 2017 w Bangkoku, przedstawiciele NEWTON Media odebrali złotą nagrodę za najlepsze badanie dla biznesu oraz brąz za najlepsze wykorzystanie zintegrowanego pomiaru komunikacji. Tym samym, NEWTON Media „obroniło” tytuł z ubiegłego roku w kategorii B2B, za audyt mediów dla Tesco. Ta prestiżowa nagroda jest kolejnym potwierdzeniem wysokiej jakości usług świadczonych przez NEWTON Media.

Nowa usługa analityczna - audyt medialny - łączy analizę zawartości mediów i badanie wypowiedzi dziennikarzy. Pomaga ona zidentyfikować ich konkretne oczekiwania, precyzyjniej kierować komunikacją w biznesie, a tym samym poprawić jej skuteczność. Zwycięski projekt został przeprowadzony dla Tesco w 2016 roku, które wykorzystało tę usługę w swojej strategii komunikacji.

Ján Kondáš, szef komunikacji korporacyjnej w Tesco: „Od wielu lat współpracujemy z NEWTON Media, dlatego to im powierzyliśmy audyt naszych działań komunikacyjnych. Wyniki przeprowadzonej analizy skłoniły nas do wprowadzenia zmian w dotychczasowych działaniach, aby pełniej odzwierciedlały potrzeby przedsiębiorstwa. Audyt pozwolił również na zidentyfikowanie nowych trendów w komunikacji, dlatego też zamierzamy powtórzyć badanie również w tym roku.”

„Nagrody AMEC pozwalają nam zmierzyć się z naszą konkurencją na arenie międzynarodowej. Tym bardziej niezwykle się cieszę, że zdobyliśmy aż dwie nagrody w tym prestiżowym konkursie. Potwierdza to naszą pozycję w czołówce branży Media Intelligence,” komentował po ceremonii rozdania nagród, Petr Herian, Prezes NEWTON Media group.

amec 01.jpgPrzedstawiciele NEWTON Media podczas ceremonii wręczenia nagród AMEC Awards 2017. Od lewej: Ivan Škurina, Martina Korbar, Phillip Lynch, Magdaléna Horánská, Petr Herian, Lucie Geislerová. Foto: AMEC

AMEC co roku wręcza nagrody za najlepsze analizy medialne. Więcej informacji na temat zwycięzców nagrody AMEC 2017 można znaleźć na stronie internetowej AMEC.

Grupa NEWTON Media to dynamiczna, innowacyjna firma zajmująca się analizą mediów, położona w samym sercu Europy. Prowadzona przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. komunikacji z bezpośrednim doświadczeniem w PR i zarządzania mediami. NEWTON Media intuicyjne rozumie swoich klientów, oraz zmieniające się wymagania rynkowe. Zatrudnia najlepszych międzynarodowych ekspertów z całej branży. Grupa założona w 1995 roku w Pradze, posiada obecnie ponad 500 pracowników w 12 biurach w Europie, a w rozrastającym się portfolio ponad 3 000 klientów. Oferowane rozwiązania obejmują międzynarodowe i regionalne monitorowanie i analizę mediów; badania rynku; usługę Voice to Text (Alert RTV); usługę archiwizowania mediów, a także konsultacje oraz szkolenia. Dostarcza doświadczonych ekspertów, kompetencje i technologię NEWTON Media, aby tworzyć rozwiązania dostosowane do Twoich dzisiejszych i przyszłych potrzeb medialnych. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.newtonmedia.pl.

Więcej wiadomości

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.