Najbardziej medialne filmy 2015

Najbardziej medialne filmy 2015
4. 1. 2016

Analitycy NEWTON Media zbadali, w jaki sposób polskie media (prasa i wybrane portale internetowe) od 1 stycznia do 16 grudnia br. pisały na temat 10 wybranych filmów: „Amy”, „Avengers: Czas Ultrona 3D”, „Szybcy i wściekli”; „Pięćdziesiąt twarzy Greya”; „Minionki 3D”; „Pingwiny z Madagaskaru 3D”; „W głowie się nie mieści 3D”; „Listy do M. 2”; „Spectre/Bond 24”; „Gwiezdne wojny”.

wykres filmy 2015.png

Jak wynika z zestawienia najbardziej medialnym filmem 2015 były "Gwiezdne wojny" - ponad 10 tys. wzmianek w prasie i internecie; najnowsza część serii o Bondzie "Spectre" - blisko 5,5 tys. informacji w mediach oraz "Pięćdziesiąt twarzy Greya" prawie 4,5 tys. materiałów.

Raport powstał dla miesięcznika "Press". Analizą została objęta prasa ogólnopolska i regionalna oraz portale internetowe. Uwzględniono wszystkie artykuły, jakie ukazały się w mediach w okresie 1.01-16.12.2015, w których pojawiły się wspominane wyżej tytuły. 

Więcej wiadomości

NEWTON Media

NEWTON Media Sp. z o.o.
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
T: +48 22 160 51 20
F: +48 22 160 51 29
E-mail: sales@newtonmedia.pl

Dane rejestrowe:
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000175008
NIP: 954-23-53-892
REGON: 276939364
Kapitał zakładowy: 1 000 000,00 PLN

Kontakt z nami

Kontakt z nami

Facebook

  • Ekipa Newton Media po ukończeniu Runmagedonu :) Ciekawe czy do poniedziałku uda się nam wyczyścić obce formy życia z różnych zakamarków ciała...

    27. 5. 2017

LinkedIn

  • NEWTON Media Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy oferującej swoje usługi na rynku polskim, czeskim i słowackim…

Webdesign: Cyber Fox, s.r.o.